beats by dre cheap

Problematika salona 1. Dio...

1. Problem -Dolazak na ugovoreni termin ranije od dogovorenog:

Isto kao što nije lijepo nenajavljeno kasniti i "ući" u tuđi termin, jednako tako nije lijepo dolaziti prije i ometati termin osobe koja je naručena prije Vas. 

Zaista je lijepo to da mislite na nas i da želite da imamo više vremena i da prije završimo, ali isto tako bi bilo lijepo kad bi pretpostavili da smo možda baš tih 15 minuta htjeli pojesti nešto ili malo se odmoriti. Također, saloni nisu namijenjeni isključivo za usluge, već i za odnose i komunikaciju. Možda baš "uletite" u vrijeme kad razgovaramo o nečemu važnom, ali nismo uvijek voljni sve podijeliti sa ostalima. 

Kako riješiti ovaj "problem"?

Stoga, ukoliko volite uraniti ili ste se baš slučajno našli ispred salona 15 minuta ranije, najlakše i najbolje bi bilo da nazovete i pitate je li zgodno doći ranije. Ne košta ništa, a može mnogo toga promijeniti. Sigurno je to da niste nepoželjni, samo je nekad vrijeme nešto što nam svima fali.

 2. Problem - Dolazak na termin kasnije od dogovorenog:

 Svi smo se sigurno sto puta našli u ovoj situaciji i gotovo su rijetki trenuci kad nam je ugodno biti osoba koja kasni ili čeka nekoga tko kasni. Kod ovog problema ne bi htjela odvajati klijente od onih koji vrše uslugu jer smatram da bi ovdje trebala postojati međusobna tolerancija.

Dakle,

Klijent bi trebao imati razumijevanja ukoliko treba pričekati do 15 minuta, bilo da se radi o tome da je tretman na osobi prije još u tijeku ili se radi o klasičnom kašnjenju. Nikad ne znamo kad se i mi možemo pronaći u sličnoj situaciji i bilo bi lijepo kad bi se međusobno uvažavali. Nitko ne voli otići iz salona nedovršen.

Osoba koja radi, također bi trebala imati razumijevanja za kašnjenje do 15 minuta. Gužve u prometu, iznenande situacije i slično, nešto je što se svakome može bilo kad dogoditi. Jedina iznimka su osobe koje neprestano kasne, odnosno već su kreirale naviku da mogu doći kasnije. Ukoliko se to učestalo događa smatram da s takvim klijentom treba porazgovarati i pokušati objasniti zašto to nije dobro ili udaljiti takvog klijenta. 

Svakako bi bilo idealno da se sve odvija na vrijeme, ali trebamo biti svjesni toga da smo ipak samo ljudi i da se u sekundi sve može promijeniti.

 3. Problem - ispitivanje klijenta ili osobe koja radi

Svima nam je drago kad se kod nekoga osjećamo kao da smo kod kuće ili osjećaj da s ljudima možemo razgovarati o svemu. 

Ipak, neka granica postoji.

Sasvim je logično i normalno da klijent može pitati svog kozmetičara ili frizera o tome što mu radi i/ili koje preparate koristi. Nažalost, svi smo barem jednom bili svjedoci ili žrtve loše usluge i ponekad smo i sami u strahu od ishoda. Svejedno, nije u redu postavljati milion pitanja. Zašto? Zbog toga što tako ometamo osobu koja radi da radi bez napetosti i da radi ono što najbolje zna. Idealno predriješenje za ovo bi bilo to da se odlučimo ići na tretmane po nekakvoj preporuci i da znamo unaprijed kako netko radi. 

Isto tako, osoba koja se bavi ovim poslom ne bi trebala škrtariti s informacijama o tretmanu i postupcima. Čisto sumnjam da netko može ukrasti znanje i iskustvo koje imamo kroz nekoliko informativnih rečenica. Dapače, pričanjem o tretmanu izbjegavamo nepotrebe priče i tračeve, usput i educiramo klijente kako bi nam oni mogli prenijeti informacije drugim i tako povečali opseg posla.

Vezano za privatan život, za sve postoji vrijeme. Nije baš dobro odmah pitati što nas interesira, kao ni uplitati se jedni drugima u živote. Ovo vrijedi i za jednu i drugu stranu.

 4. Problem - ne prihvaćanje savjeta, odnosno želje klijenata:

Većina se nas našla u situaciji da smo došli u neki salon i dobili nešto potpuno  suprotno od onoga što smo tražili. Nije baš dobro izaći nezadovoljan iz salona i drugima pričati o tome ako smo pritom zaboravili na jednu važnu stvar - komunikaciju.

Vrlo je važno dobro se posavjetovati i dogovoriti oko toga što će se klijentu raditi. U svakom slučaju je zabranjeno iznositi svoje osobne želje ili ići po principu: to se tako danas nosi, traži...

Osoba koja radi tretman bi trebala savršeno baratati tehnikama koje su u sklopu i opisu posla kojim se bavi. Zbog toga, određene i specifične želje klijenata ne bi trebale predstavljati problem, osim u slučajevima kad se traženo suprostavlja onome što mi znamo da neće ispasti dobro: npr. Želim iz crne boje kose u plavu u jednom danu. Ne može! 

Isto tako, osoba koja odlazi na tretman bi ipak trebala poslušati profesionalca i upiti ono što joj se savjetuje. Nije baš moguće preslikati Angelinu Jolie i napraviti nešto što ona ima. Puno toga ovisi o tome kako izgledamo i koje su nam karakteristike onoga što želimo "uljepšati". 

Npr. Na kratke i deblje prste, nikako ne idu kockasti nokti. Jednostavno ne idu. Kocka dodatno podebljava nokat i ne izgleda lijepo. Poslušajte kad Vam se to savjetuje. 

Idealno riješenje ovog problema bi bilo:

1. Sjednite 5 minuta i jasno dogovorite što treba napraviti i što se želi postići

2. Pričajte dok radite, usmjeravajte jedni druge na ispravan rezultat. 

3. Na kraju tretmana pitajte je li klijent zadovoljan.

4. Klijent treba iskreno reći ako nije zadovoljan. Vjerujte mi trebate reći.

5. Ukoliko se nije postigao željeni efekt porazgovarajte o tome ponovo i onda se dogovorite da li će usluga biti naplaćena ili ne. 

Mišljena sam, profesionalac bi bio ona osoba koja bi prije učinjene usluge trebala pretpostaviti ishod, stoga već u početku treba postaviti jasan cilj. Ukoliko pogriješi ne bi trebao naplatiti uslugu. 

Ukoliko je klijent uporno (usprkos savjetima) zahtjevao da mu se napravi ono što želi, a nije u konačnici zadovoljan, trebao bi prihvatiti da je u krivu i drugi put poslušati profesionalca.

 

Problematika salona 2.Dio - ne dolazak na termin...

 

5. Problem - otkazivanje termina u zadnji tren

Ova situacija može biti uzrokovana i s jedne i druge strane. Iako je svakako poželjno i zahvalno javiti da nećete doći na termin ili se neće moći obaviti termin (smatram da se ovo mnogo rijeđe događa), da to vrijeme možete/mo iskoristiti za sebe ili neku drugu obavezu. Ipak, nije lijepo javiti u zadnji tren. 

 Zašto? 

 Ukoliko ste klijent i koristite usluge, morate jednostavno znati da niste jedina mušterija koja dolazi u određeni salon zbog neke usluge. Posebice ako se radi o salonima gdje se na termin čeka dulje od nekoliko dana. Ovo je potrebno znati zbog toga što ste na taj način nekome oduzeli mogućnost da dobije termin. Isto tako, svatko tko radi i/ili bavi se privatnim poslom, ima određene ciljeve koje želi ostvariti u danu, mjesecu, godini... nekome na taj način oduzimati kruh iz usta, zaista nije u redu.

Ovdje se naravno u nijednom slučaju ne radi o iznenadnim i nepredviđenim situacijama. 

Svaka vlasnica salona vjerujem da za to ima razumijevanja, ali ako Vam se to događa prečesto, nemojte misliti da se to "ne kuži", znajte da ipak je.

Ukoliko se pak radi o tome da Vas radnik salona u zadnji tren obavijesti o tome da otkazuje termin, svakako bi bilo u redu da Vam uslugu sljedeći put ne naplati jer Vam je tako oduzeo vrijeme koje ste predivdjeli za to. 

U drugom slučaju, ako se radi o tome da Vam netko uporno otkazuje i/ili prebacuje termine, onda bi svakako trebalo takve osobe upozoriti da niste igračke i da bi bilo u redu da se poštuje i Vaše vrijeme jednako kao i njihovo ili promijeniti salon. 

Svakako bi bilo u redu da imamo razumijevanja jedni za druge, ali i na način da poštujemo jedni druge i ne iskorištavamo nečiju dobrotu.

 6. Problem - ne pojavljivanje na termin:

 Kako i sama držim salon, vrlo sam svjesna ljutnje i bijesa od strane kolegica koje nerijetko znaju reagirati na "te" koje se ne pojavljuju na termine. 

Zaista nije u redu to da se negdje naručite, uzmete termin koji inače traje dulje od  svakog sljedećeg puta kad idete na tretman i na kraju se ne pojavite i u nekim situacijama očekujete da ćete dobiti drugi termin bez problema. 

Kako bi na najblaži način objasnila ovaj problem, malo bih okrenula situaciju...

Zamislite to da ste mladenka ili netko kome je određena usluga potrebna u određeno vrijeme. Nazovete salon, ugovorite termin neko vrijeme unaprijed, računate na to da ćete imati najbolje nokte, trepavice, frizuru... za neku prigodu, dođete u ugovoreno vrijeme, kad ono, salon zatvoren. Nema osobe koja Vam treba obaviti tretman. 

 Kako bi reagirali?

 Sigurno Vam ne bi bilo svejedno. Vjerovatno bi nazvali tu osobu i/ili sastavili ne tako lijep sms. Uz to bi još sigurno svim svojim poznanicama i prijateljima razglasili kako je taj salon loš, ovakav ili onakav, poslali inspekciju, ostavili lošu recenziju...

A što se nas koji se ovim poslom bavimo, nemamo apsolutno nikakvo pravo oglasiti se, nešto Vam reći ili ne daj Bože objaviti ime na stranici ili negdje javno, da ne bi slučajno netko nešto krivo pomislio ili rekao. 

 Zašto ovo sve govorim?

 Zato što stvarno ne vidim problem u tome da se samo javite da nećete doći. Vrlo jednostavno, samo napišete poruku sljedećeg teksta (npr.):

"Pozdrav, ovdje Ivana Ivić, naručena sam sutra u 12:00, ne mogu doći. Hvala."

Na što bi trebali dobiti odgovor (ovdje se obraćam onima koji se ovim poslom bave):

"Hvala što ste javili. Ugodan dan i lijepi pozdrav."

Znači, nitko od Vas ne traži nikakva objašnjenja ili opravdanja. Smatram da nitko tko ima posla, za to nema vremena. Ne trebate pisati kilometarske poruke objašnjenja ili slično. Zaista, važno je samo da znamo da nećete doći da možemo nekome drugome dati termin i to je to.

S druge strane, osobe koje se bave ovim poslom, ne bi smjele (u nijednom slučaju) "napadati" osobe koje su otkazale termin jer nitko nije dužan i/ili obavezan doći na termin.

Ukoliko do toga dođe, svakako ne bi trebalo biti neobično to da Vam se ovakve situacije događaju češće. 

Znači, ukoliko ste osoba koja se ne pojavljuje na termin, morate znati da se osobe koje se bave ovim poslom međusobno poznaju i često pričaju o tome. Ne bi se trebali iznenaditi da negdje niste dobrodošli obzirom da ste prepoznati kao problematična mušterija (kasni, ne pojavljuje se, zahtjeva ono što je nemoguće napraviti, očekuje da će joj se uvijek naplatiti manje...). 

Jednostavnije bi bilo da naučite poštovati tuđi trud i vrijeme. Morate također znati da smo sve od krvi i mesa i da gotovo uvijek imamo razumijevanja i nastojimo maksimalno svima ugoditi. 

Isto tako morate znati da NE OVISIMO samo o vama. Ukoliko osjetite da negdje niste dobrodošli na tretman, onda bi najbolje bilo porazgovarati o tome ili promijeniti salon.

S druge strane, osobe koje se bave ovim poslom, trebale bi  biti svjesne toga da nismo jedini salon na svijetu i da klijentice nisu dužne trpiti našu neorganiziranost, nervozu, probleme i/ili slično. Naravno da smo dužni imati  razumijevanja prema klijenticama jer ipak od toga sve živimo. 

Zato je dobro odmah na početku odrediti određen bonton i pravila kojih bi se trebali držati kako bi svima bilo ugodno i smatram da na taj način možemo mirno i lagodno raditi ono što najviše volimo.

Ovim putem želim reći to sam sigurna da svatko želi na kraju dana leći miran i zadovoljan u krevet i zaspati. 

Svakome je njegov posao jedako težak i svakome su njegove želje jednako važne. 

Svi težimo tome da smo zadovoljni sami sobom.

Osoba koja radi u salonu samo želi imati sve zadovoljne klijente.

Osoba koja ide na tretman samo želi imati dobro napravljenu uslugu.

Upravo zbog toga možemo shvatiti da se svaki problem, normalnom, jednostavnom i iskrenom komunikacijom može riješiti. 

Bitno je da imamo razumijevanja jedni za druge. 

Nadam se da se i ovim putem nitko neće uvrijediti, poanta svega ovoga je poboljšanje usluge i odnosa u salonima.

Problematika salona (3.Dio)- ogovaranje i naručivanje u 3:00 AM

1. Problem - naručivanje u kasne večernje ili jutarnje sate (npr. 3 sata ujutro)...

Sve razumijemo. Nije nikakav problem što ste se baš u ponoć sjetili da Vam je nokat pukao ili Vam je ispalo nekoliko trepavica. Jasno nam je također da Vam se ne da ponovo zvati salon, reklamirati, izgovarati možda neke riječi koje ne želite jer Vam je to poremetilo planove za idući dan. Uz sve to, ako Vas nismo u mogućnosti primiti sljedeći dan, dodatno se pogoršava situacija. Ili se jednostavno radi o tome da ste se cijeli dan zaboravili naručiti i sad ste se sjetili da ne bi ostali bez termina. 

Napominjem: i jedno i drugo dolazi u obzir.

Ovo stvarno nije u redu. 

Često sam se susrela s kolegicama koje se bave istim ili sličnim zanimanjem (nokti, Make Up i/ili slično), koje su na svoj status objavile da lijepo mole da se ova navika zaustavi. 

1. Svaka osoba, biće i stvorenje na ovom svijetu treba dnevni odmor. Tako i osoba koja radi određenu dnevnu smjenu na svom poslu (nemojte zaboraviti da žene u salonima često rade i preko 10 sati dnevno) jednostavno jedva čeka doći kući i na nekoliko sati se potpuno opustiti i isključiti iz svega vezanog za posao. 

2. Vjerujem da se mnoge kolegice (i sama osobno) drže pravila: tko prvi njemu djevojka. U drugom prijevodu, ako se javite za termin i ne odgovori Vam se odmah ili možda tek sljedeći dan, to ne znači da su one cure koje su se nakon Vas javile dobile termin prije Vas. Mnogo mnogo poruka i poziva primimo dnevno i uz redovan rad u salonu, a i privatan život nismo u mogućnosti odmah svima odgovoriti. Ali, ponavljam, to ne znači da Vas ignoriramo i vjerujte da dobijete isti termin u 8:00 ujutro, kao i da Vam se odgovorilo u 3:00 ujutro. 

3. Ako Vam se to ne događa često, samo ponekad, nije učestalo ili pak to redovito prakticirate... Sve je u redu, nije nikakav problem i vjerovatno nikada nećete dobiti poruku uvredljivog sadržaja, ali ipak bi bilo u redu da s time prestanete. Mnoge žene su ujedno i majke i nečije supruge, a naravno i prijateljice. Nije lijepo primiti poziv ili poruku u 3 ujutro jer prije nego je pročitamo, ne znamo što je ili što se možda dogodilo. Svi smo se sigurno našli u ovakvoj situaciji i ne  vjerujem da je bilo ugodno. A nismo svi takvi da ugasimo tonove dok spavamo. 

Stoga drage dame, kolegice i klijentice... Želim napomenuti da nije veliki problem i svima nam se to može dogoditi. U krajnjem slučaju nikome se ništa ne može dogoditi ako primi poziv ili poruku kasno navečer. 

Ali, iz čiste solidarnosti i poštovanja, možemo biti tolerantni jedni prema drugima i pokušati se ipak malo strpiti dok ne osvane novi dan. 

Možemo mi to, vjerujem da možemo...

2. Problem - ogovaranje drugih salona od strane klijentice ili osobe koja radi u salonu:

Mislim da nam je ovo svima dobro poznata tema i da se nerijetko spominje bilo gdje... Osobno sam poslom prošla cijelu Hrvatsku i po nekoliko salona u svakom gradu i mogu reći da je ovaj problem svugdje isti. Kako bi ovu temu predstavila pod "normalna stvar" nastojat ću se staviti u poziciju klijenta i onoga tko radi jer mislim da u velikom broju slučajeva dolazi do nesporazuma u komunikaciji (nadam se da je tako) koji se krivo protumače i rezultiraju "bombama" laži i uvreda i s jedne i druge strane .

1. Osoba koja ide na tretman:

Kao što sam u ranijim objavama već spomenula, svi smo makar jednom bili "žrtva" toga da se na nama netko učio raditi, bio mu je loš dan, nije mu se dalo raditi taj dan i baš smo mi bili ti na kojima se netko "istresao" i to računamo pod loše iskustvo. 

Sve mi je jasno. I samoj mi se dogodilo da sam izašla iz salona u sebi govoreći: "Što mi je ovo trebalo?!"

Ipak, nije dobro poslije toga otići u drugi salon i ispričati sve o tom neugodnom iskustvu i uz to napomenuti o kome se radi. 

Zašto? (Vrijedi i za jednu i drugu stranu)

Ovdje ne bih pričala u poslovnom žargonu jer po definiciji tretmana i salona za uljepšavanje, sve bi se trebalo raditi u potpunoj tišini kako bi se klijent/ica mogao opustiti i izaći sređen i smiren iz salona. 

Ali po definiciji morala, nije lijepo ružno pričati o drugima loše.

Dobar glas se daleko čuje, loš još dalje. Zašto da o nekome kruži loš glas ako se radilo o jednom kiksu ili lošem danu? Moramo priznati da smo ljudi i da nam nekad nažalost godi slušati nešto loše o drugome kako bi nama bilo lakše, ali ipak, bolje je pričati i interesirati se o drugim tretmanima i prikupiti preporuke za druge salone koji obavljaju istu uslugu, ali bolje od onog salona u kojem ste bili i na taj način izbjeći lošu uslugu. Tako sebi ne dozvoliti da se ista greška ponovi.

Ovdje sam ipak dužna navesti jednu iznimku i već sam to ranije spomenila.. 

Nemojte se hvatati na puste akcije i bajkovite statuse i objave, niske cijene tretmana ili slično, ukoliko se niste prethodno barem malo raspitali o tom salonu ili osobi. U ovaj koš svrstavam i sebe. Dnevno primim barem 3 poziva od djevojaka koje se samo interesiraju za tretman. Bravo cure! Meni osobno takvi pozivi ne smetaju i smatram da nikome ne bi trebali. Ne kažem da su akcije loše. Dapače, svi ih volimo. 

Ali, preporuka, preporuka i preporuka!

Ništa ne košta, a mnogo toga može promijeniti i na taj način izbjeći i loša usluga i loša recenzija. 

Zbog ovoga smatram da nije neobično doživiti loše iskustvo i da se u nekim situacijama ni ne može opravdati to da ste otišli negdje gdje niste znali kako rade. Nažalost ima svega. 

2. Osoba koja radi tretman i loše priča o drugim salonima i/ili kolegicama.  

3ć godine sam u ovom poslu i osobno sam primjetila veliki pomak na bolje kod svih koji se bave ovim ili sličnim zanimanjima. Ipak, svi smo doživili to da netko tko radi u salonu ima nešto ružno reći o drugom salonu i usluzi. 

Ovdje bih samo htjela napraviti razdiobu između dvije stvari:

- ogovarati salon i onoga tko tretman obavlja

- ogovarati rad koji je napravljen 

Velika je razlika. 

Ogovarati salon ili kolegu, u nijednom slučaju nije lijepo ni dozvoljeno (vratimo se na definiciju morala). Svi smo trebali negdje započeti i na nekome naučiti. Nismo svi stvoreni za sve. Svaki salon ima svoju publiku i tko smo mi da se miješamo u tuđe živote ili načine rada. Žene kruže, glas kruži i samo je pitanje dana kad će nam se vratiti ono što smo o nekome rekli, ali ne u našu korist. Isto tako, klijentice ne dolaze na trač PARTY i vjerujem da ih ne zanimaju naša mišljenja o drugima i da se vjerovatno žele opustiti. Sama sam svjedok toga da je neki salon izgubio mnogo klijentica govoreći ružno o meni, samo zbog toga što su to klijenti shvatili kao neprofesionalno i ružno. Stoga, sve bi se trebale suzdržati od toga.

Ogovarati rad nešto je malo drugačije. Osobno smatram da je u redu prokomentirati neki rad kako bi klijenticu mogli uputiti u ono što je dobila negdje drugdje i što može u konačnici dobiti od nas. 

Isto tako, ovo bih dopustila uz nekoliko pravila kako bi komentari bili profesionalni, objektivni i vjerodostojni:

- da se ne spominje salon u kojem je tretman rađen i da se isti ne proziva

- Da se prvo navedu pozitivne strane učinjenog rada

- Da se uputi u ono što mi možemo napraviti bolje ako tako mislimo

- Da u konačnici opravdamo svojim radom i napravimo bolje i klijent to i potvrdi

Znači da postupimo profesionalno i da stojimo iza onoga što kažemo i u konačnici to svojim radom i opravdamo.

Zbog toga i jedino zbog toga ovaj "problem" smatram pod normalna stvar jer se kod komentiranja rada često dogodi da izgleda kao da ogovaramo salon ili osobu, ali je to potpuno krivo. Nitko ne voli lošu kritiku na svoj rad, ali možda bi tu trebali nekad i ispitati svoje znanje i nadopuniti ga. Ukoliko se radi o lažnom tumačenju, smatram da to ipak treba prepustiti klijentici na odabir jer je ona ta koja će se negdje opet vratiti ili neće. 

Nije lijepo čuti nešto loše o sebi. Nije lijepo govoriti loše o drugima.

Ako ne možemo reći naglas i u lice ono što mislimo onome kome želimo nešto reći, radije prešutimo. 

Mislim da svatko tko radi u salonu želi napraviti najbolje što može i da svaka kritika, pa i najgora, koristi i vodi u konačnici dobru. Isto tako, nitko ne voli biti žrtva lošeg tretmana i ukoliko niste sigurni u nečiju uslugu, radije preskočite akciju i otiđite na sigurno mjesto. Jeftinije je od akcije.

 "Ja te plaćam, ti živiš od mene" - NOT - problematika salona 4. Dio

Danas bi se voljela posvetiti jednoj specifičnoj situaciji koja mi se u karijeri dogodila svega nekoliko puta, ali dovoljno da posvetim neko vrijeme i osjetim potrebu da napišem tekst o tome. 

Zahvalna sam svojim klijenticama što me rijetko dovedu (skoro pa nikako) u onu situaciju u kojoj bi najradije ustala, došla do vrata, pokazala izlaz dotičnoj i zalupila ih joj u nos, ali u jednoj situaciji se vjerujem srela svaka kolegica i sigurno nije ostala ravnodušna. Radi se o slavnoj rečenici, svima dobro poznatoj:

" Ja te plaćam i ti od mene živiš."

Ovaj put ću morati stati na stranu svojih kolegica, nebitno je li se bave trepavicama, noktima, šminkanjem, masažom ili bilo kojom uslužnom djelatnošću iz razloga što se neke stvari stvarno ne bi trebale govoriti, misliti i ni pod razno imati slobodu spuštanjaili omalovažavanja nekoga. 

Nebitno o kome se radi, moramo biti svjesni da smo svi jednaki.

 Svakako vjerujem da je većina ljudi normalna i moralna, stoga mislim da se nitko ne bi trebao naći uvrijeđen u sljedećim riječima. 

Ako da, onda mislim da bi se svakako trebalo razmisliti o tome zašto se netko uvrijedio...

Ova rečenica sigurno nije ugodna ni lijepa za čuti bilo kome tko savjesno obavlja svoju djelatnost (ovdje ne govorimo o nabrijanima i nepristojnima) i želi udovoljiti svojem klijentu i/ili stranci. 

Zašto?

Upravo zbog toga što nitko tko svoj posao obavlja kako treba, nije na ovom svijetu postavljen da bi samo to radio. Isto tako, smatram i osobno spadam u takvu skupinu, da redovito odlazim na edukacije i pratim sve usko vezano za svoj posao i nastojim poboljšati i sebe i svoju uslugu svakodnevno. Vjerujem da mnoge kolegice rade to isto. Ali isto tako trebam neko vrijeme u danu koje se ne odnosi samo na posao. 

Privatan život ipak trebamo imati.

Ono što bi klijenti trebali znati je to da svaka ta edukacija košta dosta novaca. Svaki provedeni sat zureći u mobitel ili kompjuter umara i oči i um. Da je svaka edukacija stresna i zahtjeva mnogo truda. Da svaki rad na sebi zahtjeva mnogo odricanja i sate i sate vježbanja. Da su mnoge noći neprospavane zbog stresa. Da svaka kritika i dobra i loša utječe na nas. Da je teško uvijek biti nasmijan i vedar. Da se svakodnevno susrećemo s jako puno ljudi i da smo dužni svakome udovoljiti. Da je mnogo onih koji cijene samo svoje vrijeme i svoj novac, a pritom ne mare na one koji im uslugu pružaju. Da sto puta dnevno pređemo preko nekih stvari i prešutimo. Da se sto puta dnevno naživciramo i progutamo. Da nas ponekad na životu održava samo ljubav prema tom poslu i upornost. Da nam je zdravlje na klimavim nogama i da nam je snaga gotovo uvijek minimalna. Da radimo previše sati koje ne bi trebali i da bi svima udovoljili često prelazimo preko vlastitih načela i principa. 

Isto tako bi trebali znati, da je novac samo nagrada za naš trud. Nikako ono o čemu jedino razmišljamo!

Jako mi je žalosno i mrsko čuti kad netko kaže takvu rečenicu. Nitko nije zaslužio trpiti nečije nezadovoljstvo samim sobom i tuđu nervozu. Ukoliko klijent nije zadovoljan uslugom ili drugim ponuđenim opcijama, onda svakako preporučujem da potraži neko drugo mjesto. Radno vrijeme se treba poštovati. Tuđi trud se treba poštovati, ma kakav on bio. Svakome se može dogoditi greška, ali samouvjerenost u to da je netko dužan nekome biti sluga zbog toga što se bavi uslužnom djelatnošću i zato što ga se plaća za to je sasvim pogrešno mišljenje!

Plaćate uslugu, ne osobu koja uslugu vrši. 

Plaćate znanje osobe koja uslugu vrši i možete biti sretni što imate nekoga tko će vam je izvršiti. 

Kako bi bilo da se sami trebate ošišati?

Da trebate sami ubrati voće i  povrće koje jednostavno kupite u dućanu?

Da trebate sami skuhati hranu i poslužiti se u restoranu?

Da trebate sami popraviti uređaj koji se pokvario?

Da sami trebate prepisati ono što iskopirate u nekoliko minuta?

Treba li nastavljati?

Zbog toga, drage kolege, kolegice, klijenti i klijentice. Prije nego izgovorimo/te ovu slavnu rečenicu, svako razmislimo/te o tome da smo manje-više svi u tom sektoru i da nema potrebe za omalovažavanjem i stvaranjem stresa bilo kome. Novac nije mjerilo ni preduvjet za rad. Nitko nije dužan biti nečiji rob ni sluga. Nije lijepo misliti da smo vrijedniji ili bolji od drugih. Svatko je jednako važan i vrijedan. Ono što želiš da tebi drugi čini, čini i ti drugom. 

Iskreno se nadam da će barem jedna osoba shvatiti ove riječi i znati o čemu pričam i da će se ovaj nekvalitetan trend izgubiti u poslu. 

Razlog zbog kojeg sam ovo napisala je današnja situacija u kojoj sam ovo doživjela. Mene nije potreslo, jer znam da nisam ništa krivo napravila. Ali znam da se mnoge brinu oko ovoga i nadam se da se u budućnosti možda neće zamarati...

Pokreni se, promijeni, kreni od sebe. 

http://bolash.blogspot.ba/search?q=problematika+salona



Image and video hosting by TinyPic

Kozmetički kutak
http://cocomademoiselle.blogger.ba
01/09/2016 22:55